Khamis

Delivery

Aqil lahir lebih awal daripada jangkaan doktor disebabkan oleh air ketuban aku kurang dan merbahayakan nyawa kandungan. Pagi 11 september aku cirit birit, aku call ofis beritahu bos aku yang aku mc due to cirit birit..Pukul 10 pagi aku ngan hubby bertolak gi UMRA.

Sampai sana dlm pukul 11 pagi. Sampai giliran aku doktor Ummul scan baby. Sambil scan dia kata, air da kurang ni..tetiba dia nak check ada contraction ke tidak..Dah la aku pose hari tu. Maka terbatal la pose aku..lepas tu doktor ummul suruh naik atas buat CTG scan sbb air ketuban da kurang. Sampai atas bebudak nurse pelatih tu dok carik jantung baby dekat setengah jam tak jumpa. Hubby aku da buat muka semacam da..diorg panggil staff nurse. Dia carik2 jumpa gak.

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com