Selasa

Eh baru tingkatan empat lah!

Assalamualaikum

 

Sapa yang nyampah ngan entry poyo boleh klik close cepat cepat. Hahahaha..

 

Last year timbang, timbang tu tunjuk umur aku 18 tahun.

 

Baru ni timbang lagi sekali.. Tetiba aku 16 tahun.. 16 tahunnn.. Haishh.. Baru tingkatan 4 aku ni. Alamak.. Abisla.. Kena ngaji fizik lagi sekali. (Ok..ngarut. Sila abaikan)

 

Lalalala..

 

Mode mak-budak-masuk-umur-30tahun-tapi-masih-perasan-muda..

Gambar bonus gaya bebudak ni tido

Aritu yang ni kan..

Hahaha.. I’m so gonna miss gaya diorang tido bila diorang da besar nanti. Sobs..

 

Daa

19 comments:

Ujie Othman berkata... [Reply]

Kalo nengok fizikal rai, mmg tak sangka anak 3 tau. Tingkatan 4 pun boleh jugak.. :)

Unknown berkata... [Reply]

gaya tido sama la..hihi..

btw,akak mmg awet muda pun..kecik comel jer.. :)

Aziela berkata... [Reply]

Ishhh...seronoknyaaaaa! Akak kalau gi timbang, rasanya dah umur 90 tahun nie... Ish..kena kerja keras nie.

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Betul!! bila mereka dah besar mereka dah tidur bilik masing-masing tak sama... rindu memori seperti ini.

Chik Att berkata... [Reply]

sekarang pun dah miss banyak. tak leh dah nak hug dan kissing depa mcm kecik2 dulu ...

Unknown berkata... [Reply]

untung la anak 3 berat still budak 16tahun......:)

sarah berkata... [Reply]

budak budak tidur memang comey gayanya...

Dr K berkata... [Reply]

nak lelemak saya?

saya bagi FOC..free delivery..

bahahaha

Ayu Ayunie berkata... [Reply]

jeles dgn org badan kecik molek.. hehe.. tgk anak2 tido saat yg plg syadhu. tgk dorg membesar.. cepat je kan..

☆♥L@dy @yU♥☆ berkata... [Reply]

hikhik age just number rite
x salah feeling moda
sebab ai pong selalu gituew gak hahaha

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

harus tunjuk bila besar Rai..comel masa tido

JunAina berkata... [Reply]

Hah! Tingkatan 4? Apa rahsianya Rai.

Unknown berkata... [Reply]

@Ujie, petite sangat kot..hehehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Daddy Ziyyad, hahaha.. lelemak saya takmo..tapi kalau macaron ke kek yg mommy zz buat saya mahu..kakaka..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

amboi macam2 gaya tu rai !

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai..mcm2 gaya die org tido ek...:)

Tanpa Nama berkata... [Reply]

stail tido, macam dua keping kertas fotostat gambar yang sama. hahahaa!

wahida berkata... [Reply]

ni aku jeles ni rai...apa kata ko amek sikit lemak2 aku ni...hahaha...

mummY daniSha berkata... [Reply]

besarnye form 4 hehe...darjah 6 kot zai?hehe

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com