Jumaat

Happy birthday Irfa~

Assalamualaikum

Wahh.. Rupa rupanya bersambung sambung birthday orang orang penting dalam kehidupan aku ni kan. Start dengan mak sampai la ke kawan berceloteh aku sorang ni. 

Happy birthday Irfa !

Irfa,
Selamat menyambut hari ulang tahun ke 30+4. Terima kasih sudi baca, dengar aku berceloteh (membebel) selalu. Thanks sebab selalu support aku.

Aku doakan semoga ko bertambah bahagia, dimurahkan rezeki dan panjang umur. Semoga tercapai apa yang ko nak capai tak kisah la urusan dunia ke akhirat.

Take care ok. Jaga kesihatan. Supaya 4 tahun lagi ko boleh wish birthday aku yang ke 30+4 jugak.. Hehehe..

Daa

4 comments:

Izan Ishak berkata... [Reply]

happy birthday juga buat irfa! kebetulan sama hari lahirnya dgn anak sulung saya hari ni...

Irfa berkata... [Reply]

ko ni kan.saja tau
nak buat aku jd neng yatimah
apa2pun tq fren

dear izan ishak..
selamat hari jd utk anak sulung awak ye

QA's ~ mamapapa berkata... [Reply]

hepi bday irfa :)

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai...selamat hari lahir..;)

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com