Jumaat

Hadiah dari Kak Mulan - Peace love & harmony

Assalamualaikum

Semalam tetiba bos letak surat atas meja aku. Ingatkan surat naik pangkat :P Rupanya surat berdaftar dari kakak blogger tersayang.

Happy sangat bila tengok isi kandungannya..wuhuuu.. Kome kome sekalian jangan jeles ya~

 
Fridge magnet dari Bukit Tinggi. dan uncang yang sangat comel ni. Demi menyelamatkan uncang tu, fridge magnet terpaksa dikorban untuk jadi habuan anak anak. Uncang comel dah selamat dijadikan uncang duit dan henset aku. Comel gilaa.. Best best. Hari ni keluar lunch dengan uncang hadiah orang bagi. Hihi..

Terima kasih banyak ye Kak Mulan.. Hepi sangatt..!

Ni pulak habuan perut pagi tadi. Kuih vadai kot panggilnya. Dah lama teringin nak makan. So buat la sendiri. Baru heaven. Kononnya. Mudah je membuatnya. Sedap pulak tu. Haih.. Puji diri sendiri nampak. Kikikiki.. Jangan jeles..

Daa

18 comments:

Unknown berkata... [Reply]

Kak Mulan mmg baik hati....

kak yus panggil kuih tu masalodeh...:)

Unknown berkata... [Reply]

kak yus,
waa..lama tak nampak akak..aha.. saya google aritu jumpa namanya kuih vadai..tapi rasanya husband saya pun panggil masalodeh..

Cikgu Ma berkata... [Reply]

saya panggil kueh tu masalodeh...

BERT berkata... [Reply]

yela kak memang nmpak sedap.. saya pun suka kuih ni kak

Aziela berkata... [Reply]

Akak jeles sebab Rai masak kuih wadei yang sedap...Tidaaakkk...!!!!

Tanpa Nama berkata... [Reply]

dalam bahasa minang, gadang tu maksudnya besar. sesetengah tempat panggil godang.

kalau tak silap, kat bukit tinggi memang ramai orang minang.

Munn Jaafar berkata... [Reply]

tgk kat fb td.tp xterkomen.bak resipi vadai?? hahahaha

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

seronok dpt gift dr kengkawan blogger kan..kan..
mmg cantikkk.....

Irfa berkata... [Reply]

jeles jeles jeles

harap mulan baca komen aku ini lalu beliau mintak alamat untuk poskan uncang tu utk aku(w,pun tiap kali kengkawan ke sana..uncang itu mesti dapat sbg kenangan2an.hehe)

kalau dekat boleh tumpang makan vadei tu

Ayu Ayunie berkata... [Reply]

untungnya ada yg bagi ole-ole yer... hihi.. pandai yer wat vadei.. ayu pandai makan jek..

citarasa rinduan berkata... [Reply]

firsty
.
untuk sahabatku..

lastly
.
ko mmg berbakat beb.. aku mmg jeles.. kalau ko bg 2biji aku xjeles.. muhahahh

Unknown berkata... [Reply]

cikgu ma,
haha..tu la..google google keluar vadai.. tu bantai panggil vadai.. hehe..

bert,
sedap kan..senang je rupanya nak membuatnya tu..

kak aziela,
nak kata sedap sangat tak boleh lawan dengan org yg da biasa buat.. tapi sendiri rasa sedap.. haha..

smbotak,
kalau besar aku panggil gedabak.. hehehe..

munna,
nanti akak bagi..

kak nur,
kan kan..warnanya pun lembut je..

irfa,
haipp..ko da selalu dapat kan.. tak aci tak aci..hehehe..

ayu,
tak susah sangat pun.. ikut je cam resepi tu kata..saya pun tak pandai gak..hihi..

ayu,
ahahaha..da lenyap dari muka bumi da pun..dalam kereta on the way nak pegi keja lagi da kena sarbat.. tapi aku makan paling banyak pun..hahaha..

sal ya berkata... [Reply]

nak selamatkan sesuatu kena korbankan sesuatu ayng lain.

MAY berkata... [Reply]

dr ari tu nk bt kuih tu.x terbuat lg.hihi

nn lylyn berkata... [Reply]

bestnye dpt =)

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

Yummy....teringin juga nk ke bukit tinggi...nk snap picta kt sna...

Yaya Azura berkata... [Reply]

kuih tu pernah makan..tapi namanya tak tau..hehe..

emarieys berkata... [Reply]

akak suka juga mkn kuih tu...kalau rangup memang best..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com