Khamis

Gadget baru mak mak kami

Assalamualaikum

Entry ni supposednya aku publish minggu lepas. Banyak sangat entry nak buat. Terlepas yang ini :D

Minggu lepas shujin menguruskan belian gadget baru untuk mak aku dengan mak mertua aku. Kebetulannya bulan ni ada promosi. Diorang pakat beli. Kami tolong pergi belikan je. 

Benda ni
Tu aku da bukak bukak untuk testim sebenarnya. Teka menda apa?

Yang ini barang yang promosi
Iron yang berdiri tu. Harga asal RM549. Dengan belian benda yang kat atas nu boleh beli iron berdiri ni dengan harga RM69.90 saja. Aku cakap kat mak aku, kalau mak taknak aku tolong jualkan. Melompat mak aku menghalang. Dah lama dia carik katanya. Hehehe..

Iron ni boleh iron baju, langsir yang dah pasang..macam macam. Google la videonya kat YouTube. Best gila. Aku da pk pk kalau mak aku taknak aku nak buat service iron je. Dapat cas 50sen selai baju pun ok apa. Dasar kepala otak nak bisnes je kejanya :P
Additional features
Iron tu certified boleh membunuh dust mite (apa eh panggilnya..yg selalu kat tilam tu). Aku tak bukak lagi kotaknya. Sebab tu takde gambar in action. Biarlah tuannya yang rasmikan nanti. "Benda" yang kat atas sekali tu aku bukak sebab nak test. Takut ada masalah teknikal ke apa.

Teka benda apakah "benda" di atas tu. Teka betul takde hadiah la ye.. Hehehe..Suka suka je.

Daa

17 comments:

Dr K berkata... [Reply]

Yg atas tu macam sterelizer aja..

BERT berkata... [Reply]

erkk mende ape ni k.rai.. x pnh tgk la huhu

Munn Jaafar berkata... [Reply]

xpnh tgk...taktau..


klau iron bdiri tu bleh tak agak2 iron bju kat bdn? hihii

NenetPenne (NP) berkata... [Reply]

steam iron akak tahu tapi kalu gadget lain selain tu, sorry akak tak tahu... :)

sisdee berkata... [Reply]

tu tuk letak air ke rai hahahahaa suka ati aku nk jwb :p

Hanis MY berkata... [Reply]

tatau benda kat atas tu but i loikeee iron berdiri tu bestnyaaaa

Tanpa Nama berkata... [Reply]

x tau le menda apa tu!.. tp iron tu mmg terbaik.

Teratak Hami berkata... [Reply]

macam warmer botol susu baby akak jek :-)

Qashmere berkata... [Reply]

Gambar yang first tu warmer untuk sup ke? Alamak iron stand tu memang senang sikit nak gosok baju kan. Hehehe

Blog Qashmere
Style Me Gorgeous By Qashmere

Ayu Ayunie berkata... [Reply]

tak sure tp tau ni mesti barang baik puye.. huhu

Yaya Azura berkata... [Reply]

Melayu sebut hama rai...
Berbaloi ada iron tu...time nak raya senang nk iron langsir..hihi

JunAina berkata... [Reply]

Pepijatlah Rai...

Akak selalu klik2 blog Rai selalu tak leh masuk, entah pasai apa.

Ni nak copy masuk bloglist senang sikit nak klik2 kat tepi tu je...eheheee...

Hanis Azla berkata... [Reply]

alamak akak pun tak tahu apa tu.. tp iron berdiri tu mmg dh lama juga jd idaman hati.. he..he..

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply]

apa ni yea..?

kay_are berkata... [Reply]

mahalnye sampai 549.. ape bende tu eh.. tak reti sangat pasal gadget2 ni.. tapi iron tu memang canggih function die.. huu

MAY berkata... [Reply]

nk pinjam boleh???

sal ya berkata... [Reply]

blh direct iron baju atas badan pun bagus jugak. kena2 pulak yg malas tahap tak ingt.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com