Jumaat

Baby Fair di MidValley

Assalamualaikum

 

Nak mengupdate nak memblogwalking pun tak boleh. Tetiba internet problem. Hangin je aku. Terpaksa la submit entry pakai email cam ni. Almaklumlah.. Henset aku tak berapa nak maju nak surfing surfing ni. Hehehe..

 

Dengar kata weekend ni ada babyfair kat Midvalley. Ada team mate bagitau. Aku tak tau la factor usia ke apa. Aku dah tak teruja nak pegi sopping fair bagai ni. Aku tau yang pastinya kalau namanya Midvalley tu payah dapat parking. Kemudian, maha luas sampai jemu mengukur jalan. Weekend sure ramai gila orang. Sesak sesak lagi. Agak rimas walau pun ber aircond.

 

Takpe la. Aku redha sopping barang baby kat Jusco atau GM Klang je. Tak pun K4 tepi rumah pun jadi lah. (Dasar mak pemalas)

 

Okla kan. Dari aku sopping online. Hahaha.. Lagi pun bukan ada banyak benda aku nak kena beli. Baju baju je kot.

 

Barang baby ikut aku

(1)    Baju baju - Kena beli

(2)    Barut, bedung - Aqil dengan Damia punya ada lagi

(3)    Minyak baby - Dapat sekali dengan Set Bersalin Tropical Herbs

(4)    Selimut baby - Tak gaduh sangat nak beli, ada banyak kat rumah

(5)    Tilam - Tengoklah nak beli ke tidak.

(6)    Tikar getah - Kena beli kot

(7)    Botol susu, breast pump bagai - Biasanya aku beli lepas selesai pantang je

(8)    Socks ngan mitten - Beli sekali la ngan baju..grrr

(9)    Mandian, losen, bedak bagai - Kongsi je ngan Aqil ngan Damia punya

(10) Wet tissue, cotton ball bagai memang aku tak guna. Beli pun membazir je nanti

 

Apa lagi? Kalau pergi semata mata nak cuci mata kat Midvalley memang tidak lah aku. Aku kan pemalas. :P

 

Daa

6 comments:

Irfa berkata... [Reply]

anak no3 mmg gitu kot.hehe
kalau anak sulung tu semua complete..sah je peknen dah tulis nak beli itu ini..aku la,ko aku tak tau

Qashmere berkata... [Reply]

shopping mmg best kak oi

Ayu Ayunie berkata... [Reply]

biasa beli kt jj atau manjaku je.. mls nk ngadap org yg ramai..

Unknown berkata... [Reply]

PM pun dah berkurun tak pergi Midvalley...dulu time bujang suka lah, sekarang lebih prefer yang dekat2 rumah jer...

Deq's Qienz berkata... [Reply]

smg sumenya baik² blaka ya kak :)

miss yatie berkata... [Reply]

ooo....banyak tu...hehee

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com