Rabu

Salam Lebaran

Assalamualaikum

Nampak gayanya banyak blog dah mula wish untuk selamat hari raya. So dikesempatan ni, aku pun nak ambil peluang untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri.

Semoga ramadhan ni kita tinggalkan dengan penuh bergaya.
Semoga aidilfitri kita sambut dengan penuh ceria dan sederhana

Berhati-hati bagi yang berkereta pulang ke kampung. 
Jangan sampai terlebih makan
Jangan sampai banyak pembaziran
Jangan sampai lupa sempadan agama

Aku tak pandai nak cakap fancy fancy. Tapi aku nak mintak maaf kalau ada entry yang tak berapa nak membina yang menyakitkan hati sesiapa atau mana mana yang tak berapa nak berkenan dengan komen komen yang aku tinggalkan.

Insya allah raya kali ni aku balik kampung mertua kat Pauh Lima Kelantan (sobss..tapi happy sebab aku da rindu dengan masakan kelantan..hihikk) Aku cuti seminggu tapi tak sure berapa hari ada kat sana. So, kalau ada rakan blogger yang tinggal berdekatan nak jemput aku datang beraya (wakaka) insya allah akan aku cuba penuhi.

Sepanjang cuti mungkin aku tak rajin nak memblog. Insya allah kita jumpa lagi lepas raya sebab aku memang kurang rajin nak buat auto publish punya entry.

Aku keja sampai jumaat. So ada lagi entry sebelum aku start cuti. Sila jangan boring nanti korang rindu..Hahaha..

Muka kepochi bangun sahur sekali
Daa

9 comments:

Ayu Ayunie berkata... [Reply]

ok Rai.. selamat hari raya juga wat Rai sekeluarga. takde apa pun yg nak dimaafkan sbb komen Rai sume best-best.. take care... ♥

Cik Rose berkata... [Reply]

Selamat hari jugak buat akak ye :)

oo keja lagi sampai jumaat ni ye?.. Ros dah start cuti esok..

MAY berkata... [Reply]

kan..sy nk bt entry autopublish je la untuk pagi raye tu.hehe

Irfa berkata... [Reply]

kalau la aku balik bawak keta sendiri buleh jalan2 ke pauh 5.hehe
datanglah kg aku ye..raya pertama je tau.raya ke2 aku dah balik sini.apa2 hal kol ye

Prettywrite berkata... [Reply]

salam lebaran juga k.rai..
maaf salah silap komen ke apa ke k..
jemput datang rumah nanti taw..
apa2 call dulu kot2 yana dah terbang beraya ke mana2 susah nak patah balik..ke3..biasala klate..stuck jamm sepanjang jale..:)

Aziela berkata... [Reply]

Akak nak wish hari Jumaat lah... Tapi dah alang2 nie : Mohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa yer Rai. Walaupun sekadar di alam maya, tapi bahasa dan jiwa kita sampai ke merata2 kan... Have a safe journey.

Unknown berkata... [Reply]

Salam Lebaran juga buat Rai...

Maaf andai ada terkasar bahasa, tersilap kata ya...

emarieys berkata... [Reply]

Selamat Hari Raya untuk Rai sekeluarga...mohon kemaafan jika terkasar bahasa

mummY daniSha berkata... [Reply]

selamat hr ray zai..maaf zahir dan batin...waahhh jauh tul kg ko eh hehe

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com