Khamis

Sambutan Hari Pertabalan YDP Agong

Shujin yang masak...

12 comments:

mummY daniSha berkata... [Reply]

besnye en somi pandai masak..en somi aku pandai goreng telor saje heeeee

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Peh! Nie betul2 spontan nie. Heheheh...

Dr K berkata... [Reply]

tak pernah umur saya masakkan utk wife saya..ahahaha

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Peh! Nie betul2 spontan nie. Heheheh...

Acik Erna berkata... [Reply]

sedap tu rai..acik pun suka masak nasi daging..

Prettywrite berkata... [Reply]

tu dia..dapat makan spesel lagi sempena cuti..hehe

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Cuti-cuti betul Rai sampai masak pun Shujin tolong ye... salute presentation dia pun perfectlah Rai...

Mulan berkata... [Reply]

shujin masak nasi daging..!! tabik sangat..!!

en suami saya pi nyelam tangkap ikan mintak saya masak..

+ e.z + berkata... [Reply]

tabik springggggggggggg :)

liemaopurut a.k.a ana berkata... [Reply]

hebattttt....tengok presentation resepi tu lagi hebatttt.. i likeeeeeeeee namploh kali ;p

lieynanilaz berkata... [Reply]

perghh!!...nasi daging tuh!!.

Irfa berkata... [Reply]

bravo ;)

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com