Rabu

Vanilla Coklat - Izara Aishah yang shomel

Assalamualaikum

Aku takde la rajin sangat tengok slot Lestary kat TV3. Drama Cinta Elisa aritu pun aku tengok sesekali je. Sempat tengok. Tapi banyak tak sempat dan tak teringat. Semalam kebetulannya aku bukak TV3. Tertengok pulak drama baru ganti cerita Cinta Elisa tu. Vanilla Coklat.

Pakej sesuai buat menantu aku..eh rasa macam dah tua pulak :P
Aku kan ala-ala suka tengok Iqram Dinzly tu. Lepas tu aku tengok Izara Aishah yang berlakon jadi Zara tu comel. Aku suka karakter dia yang tegas. Cool gila tengok. Mungkin dia terlalu pandai berlakon sampai aku rasa dia yang kat luar pun perangai macam tu. Siapa peduli kan..hahaha..

Apa pun..tak sabar nak tengok next episode. Entah dapat tengok ke tidak. Aku masih lagi sibuk dengan kelas di sana sini. Belajar tu memang takde kesudahan kan.. Kalau jenis aku ni..cerita melayu dapat tengok episod satu dengan episod akhir cukuplah. Yang tengah-tengah tu somehow dah boleh agak bila tengok episod last. Hehehe..

Aku tergelak tengok gaya bapak si Amir tu berlakon sakit jantung sebab nak suruh anak dia kahwin. Komplot bapak-bapak. Macam kejam pun ada jugak kekdah menentukan jodoh anak macam tu. Apa pun drama je kan..

Bab-bab buang masa menelaah TV ni memang seronok kan. :P

Daa

28 comments:

Unknown berkata... [Reply]

ko layan drama gak ek..aku ingat tak..hehehe

Unknown berkata... [Reply]

@Ila, hahaha..kenapa? aku layan je..cuma rumah aku mmg takde astro lah..sambil masak ke aku layan je apa2 yg tv tayangkan..hehehe..

cik violet berkata... [Reply]

ala..xsmpt follow cite ni lg -_-

Unknown berkata... [Reply]

salam ziarah

first time masuk sini terus terpikat dgn gambar anak2 kamu

entry pun pilihan ayu, ditambah bloglist semua kenalan ayu heheheh..

thanks sbb awak masuk blog ayu dahulu..
ayu nak tiak apa ya?
ikut profile RAI, sungguh>>

Unknown berkata... [Reply]

@cik violet, takpa...baru start je..minggu depan boleh tengok.. takpun tonton.com.my kan ada..hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

@Citarasa Rinduan, salam ziarah ayu..hihi..saya dah lama terpikat tengok gambar masak2 kat blog ayu..malu nak bersuara..hehehe.. kedainya je belum pergi lagi..dekat je dgn rumah mak saya kat felda inas tu.. :D

rai pun ok!

Unknown berkata... [Reply]

Rai..
oh.. inas mmg dekat ngan citarasa rinduan..
hehehehe....
ada jodoh pasti kita bertemu..amin

Unknown berkata... [Reply]

@Citarasa Rinduan, amin.. insya allah..ada rezeki saya singgah.. :D

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: berkata... [Reply]

izara bawak watak jahat best walaupun muka lawa :)

Unknown berkata... [Reply]

tak berkesempatan nak tgk..

mama maman aka yana berkata... [Reply]

tgk semalam... besh eks.. hahaha.. wlpun dramatik tp seronok gak la tgk.. hahaha

lieynanilaz berkata... [Reply]

rasa baru 2 episod kot...saya pun tengok gitu2 jerk..

Unknown berkata... [Reply]

tertengok gak sekejap semalam. Macam best je kan...tp tulah lebih suka tengok masterchef, tu yg tebuk2 tengok vanilla coklat ni..:)

Prettywrite berkata... [Reply]

memang best cerita ni kak rai..yan tengok semalam pun tergelak2 pasal komplot bapak dia orang tu..ma siap cakap mati betul karang baru tahu..haha..tapi memang comel pun watak izara dalam citer tu..

Acik Erna berkata... [Reply]

Rai..acik pun jarang tengok drama ..bukan tak sukatapi lambat kalau pukul sembilan keatas tu mata acik dah tak boleh bawak berunding..he he

Anamarza berkata... [Reply]

layan jugak semalam, tapi tu la tah lepas tgk tak next episods

Asmara berkata... [Reply]

wah cam best. nak tengok online la nnti. :D, citer seminggu sekali ni best gak tengok, takde la terkejar2 tiap hari. hehe..

Unknown berkata... [Reply]

a'ah leh tahan comel gk dia ni

Unknown berkata... [Reply]

@YNA HERMOSA, ada eh bawak watak jahat?

Unknown berkata... [Reply]

@Papa Mifz, tonton.com.my kan ada..hihihi..

Unknown berkata... [Reply]

@mama maman, tu lah pasal.. not bad jugak la..

Unknown berkata... [Reply]

@lieynanilaz, laaa ye ke.. ingatkan episod first..ehehe..

Unknown berkata... [Reply]

@~ yus ~, alamak..rumah kami tadak astro..memang takde la tengok masterchef..hehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Prettywrite, tu la pasal.. siap buat gaya macam dah nazak gila je..hehe..

Unknown berkata... [Reply]

@Acik Erna, kalau saya pulak.. anak2 mata masing masing masih keras lagi..melayan sampai diorg tido gak..

Unknown berkata... [Reply]

@Anamarza, sama lah kita.. hihi..dapat tengok sesekali tu pun dah cukup baik.. :D

Unknown berkata... [Reply]

@Asmara, sila sila.. untung naa boleh tengok online skang ni.. zaman kami dulu pakat tadak la.. tengok la smap bistro tu je..heheh.

Unknown berkata... [Reply]

@abah khalisha, kan kan...

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com