Ahad

Kecewa sekali lagi

Assalamualaikum


Pukul 12 tengah hari 18hb December.. lebih kurang sebulan jugak aku tertunggu-tunggu tarikh ni. Dah janji nak ke Gathering Blogger kat rumah pakcik LuahFikiran. Dah janji dengan Irfa. Shujin pun dah setuju. Aku dah janji dengan kawan sekolah aku nak lepak dengan dia lepas habis gathering. Aku dah masak kuih bakar pandan untuk dibawa. Tapi.......




Tapi..........




Kita cuma merancang.. Tuhan yang menentukan. Belum ada jodoh aku nak jumpa kawan-kawan blogger nampaknya. Aku tak dapat pergi jugak kali ni..Mesti kengkawan yang datang tengah seronok beramas mesra...


Kecewa...Tapi nak buat macam mana. Dah takdir Nya.


Aku redha...Rugilah Irfa tak dapat rasa kuih aku. Hihihi..


Daa

18 comments:

lieynanilaz berkata... [Reply]

inilah yang dikatakan kita hanya merancang...takpe jgn sedih2...insyaallah pasti akan ada peluang lagi..

mummY daniSha berkata... [Reply]

aku pun kecewe jugakkkk hari ni...

bujal X berkata... [Reply]

La,.patut tak nampak tadi..

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

jangan sedeh rai, kalau ada rezeki boleh jumpa. rai , puding tu tedap.

Acik Erna berkata... [Reply]

Rai..irfa bagi tau acik tadi..rai tak dapat datang katany..dah siap buat kuih dah dia kata..

Unknown berkata... [Reply]

SALAM,
INSYAALLAHM, ALLAH BERIKAN KITA KESEMPATAN UTK BERTEMU DI LAIN MASA .. SILALAH DATANG KE RUMAH LF TANPA MENGIRA ADA MAJLIS ATA TIDAK .. TANYA KAWAN2 YG DATANG TADI ... MEREKA SUDAH DIBERIKAN NO HP LF

Unknown berkata... [Reply]

@lieynanilaz, redha redha pun sepetang masam muka...huhuhu...

Unknown berkata... [Reply]

@mummY daniSha, ko kecewa apa? hehehe..

Unknown berkata... [Reply]

@bujal X, tu la..memang last minute betul tak jadi..budget nak sampai awal..boleh jumpa ngan bujal sekali sbb nampak bujal post kat entry kata nak kena balik awal kan..

Unknown berkata... [Reply]

@Cik Ina Do Do Cheng, insya allah... tapi sedih gak cik ina..kemain lagi ajak irfa..lepas tu saya yg tak jadi pergi..

seb baik kena ngan tekak cik ina..

Unknown berkata... [Reply]

@Acik Erna, haah kak erna..buat kuih bakar dah..sudahnya anak2 yang duk perabih kuih tu..huhu..

Unknown berkata... [Reply]

@luahfikiran, insya allah...saya selalu jugak ke bangi..kalau ada kesempatan saya singgah..terkilan betul sebenarnya..

Anamarza berkata... [Reply]

insyaAllah byk lagi peluang, ngan saya tak nk jumpa ke? hihihihi

Rai jarang2 rai online dan ber"entry" hujung minggu ya

PCL berkata... [Reply]

salam Rai...ada jg yg sampai tp sempat nk beramah mesra....xde jodoh gak tu namanya...haha kena adakan lg seterusnya nih..

Unknown berkata... [Reply]

@Anamarza, insya allah.. dah lama tak pegi pahang..nanti nak ke sana saya roger...time tu jangan lari pulak..sbb saya teringin nak makan kek ombak kasih macam semalam.. hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

@PCL, salam. biasa la.. nak buat benda baik banyak cabaran.. haha..harap2 penganjur tak serik buat lagi kan..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

mmg rugi sungguh la sib baik aku tak peknen..kalau tak meleleh la air liur anak aku :-)

irfa in de house

Unknown berkata... [Reply]

@Anonymous, hahaha..ko teringin ke? hehehe..aku dengar musim peknen ni skang ni..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com