Rabu

Team yang supportive..Thanks ALL

Assalamualaikum

Aku kan selalu join kelas. Kelas aku yang kali ni adalah seminar 4 minggu (sekali je seminggu). Ada homework. Kena dengar CD, kena baca buku dan kena buat presentation. Minggu ni aku kena buat presentation kat orang lain sebanyak 20 orang (atau 20 kali) sebelum hari Khamis (next class)

Aku tau bebudak team aku, bebudak office aku bukan baca blog aku. (Masak gak lah kalau diorg baca..wakaka) Tapi aku tetap nak ucapkan ribuan terima kasih kat diorang sebab sangat sangat supportive dalam membantu aku menyelesaikan tugasan aku tu walau pun sebenarnya takde kena mengena pun dengan diorang. Bagus gila kan.. Sayanggg team aku dan bebudak office ni.

Tinggal 4 je lagi nak cukup 20. Petang ni patutnya aku dah janji nak buat presentation kat budak team lama aku. Tapi nampak gayanya macam dia busy je. Takpe lah. Harap-harap esok boleh. Esok dah last day dah. Huhu..

Bebudak lain dalam group kelas aku tu dah ada yang buat 40 presentation/presentation kepada 40 orang dalam masa sehari. Mampusss aku nak kejar...

Daa

17 comments:

NM02 berkata... [Reply]

salam kenal

singgah dari blog kakcik, tgk dalam senarai peserta yang insyaAllah akan hadir di rumah dato LF

singgah terus follow, mana tau kot ada rezeki jumpa nnt leh kenal terus kan

kalu sudi, jom follow ai pulak.. hehehe

ct rahani berkata... [Reply]

best kalau dpt opismate yg supportivekan..

btw, salam kenal.. sy follow k.. :)

Unknown berkata... [Reply]

@NM02, thanks sudi singgah sini & tinggal jejak..hehe..dah follow dan letak dalam bloglist dah.. senang nak BW..

insya allah kalau ada rezeki kita jumpa kat rumah dato..

Unknown berkata... [Reply]

@ct rahani, betul tu.. tak pernah lagi merasa opismet pendengki..harap2 tak payah la ada yg macam tu..hahaha..

abah khalisha berkata... [Reply]

kejar jgn tk kejar

sekamar rindu berkata... [Reply]

salam..

teringat time study dulu..

bab presentation tu ramai yg tak nak..:)) huhu

gadisBunga™ berkata... [Reply]

good luck!

beruntung sebab dpt team yang best. :)

gadisBunga™ berkata... [Reply]

good luck!

beruntung sebab dpt team yang best. :)

Run Away berkata... [Reply]

good luck ya..;d

mummY daniSha berkata... [Reply]

gud luk zai!

syuxer berkata... [Reply]

perghhh banyaknya kean presentation..berbuih mulut nak cakap banyak kali hehe

Unknown berkata... [Reply]

@abah khalisha, terkincit nak kejar tu abah..hahaha..

Unknown berkata... [Reply]

@sekamar rindu, hahaha..sama lah ngan saya..gagappp...

Unknown berkata... [Reply]

@gadisBunga, aah..bukan senang nak dapat kan..thanks!

Unknown berkata... [Reply]

@Run Away, thanks dear

Unknown berkata... [Reply]

@mummY daniSha, tenkiu mas!!

Unknown berkata... [Reply]

@Syuxer, hahaha.. tu la pasal..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com