Khamis

My View My World Contest

Assalamualaikum


Ternampak entry contest gambar kat blog kunang-kunang. Aku pun gatal nak join. Gambar ni je yang aku ada dalam PC office ni. Gambar-gambar ni aku ambik masa backpacking ke Hokkaido dengan bestfriend tachi aku. Kamera cikai je aku ada masa tu. Canon IXY digital. 3.2MB..haha..


Suasana malam kat terusan di Otaru


Bunga cosmos kat Furano Farm


Pantai berbatu kat Shakotan Misaki

Syarat nak join mudah je.. Nak tau lebih lanjut atau nak join sila lawat ke blog cik Nurul

Daa

4 comments:

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Cantiknya pemandangan. SubhanAllah. :)

----- ----- berkata... [Reply]

wahh...
ni gmbr org luar negara ni...



NINJA Crew

:: cikNuurul :: berkata... [Reply]

salam,kak,.

ehe,.nape seme gmbar cntik2 ni? hehe,.biarkn sifu sy pening nnti nk pilih pemenang,.kalo bg sy,seme lah menang,.hehe,.

thanks eh sudi join,.n gdluck! :)

Unknown berkata... [Reply]

@**::CIKNUURUL::**, thanks nurul..harap2 menang! haha..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com