Isnin

Minta maaf - Perubahan pada pemenang GA Puding Cream Caramel

Assalamualaikum

Maaf kepada tiga pemenang yang dah berikan butir peribadi diorang. Aku belum pos lagi puding tu sebab ada satu lagi butiran yang aku belum dapatkan. Oleh kerana Cik Ina tak sudi nak berikan butiran peribadinya aku terpaksa pilih satu pemenang lain memandangkan dah over dateline yang aku janjikan hari Jumaat aritu.

So, pemenang seterusnya ialah Lieynanilaz.

Hubungi aku secepat mungkin ye. Nanti aku pos hadiah-hadiahnya bila Lieynanilaz dah hantar butiran peribadi dia ke mailbox aku.

Mintak maaf ye Cik Ina.

Daa

8 comments:

Nasz berkata... [Reply]

tahniah kepada semua pemenang.

MOHD NASER.com

lieynanilaz berkata... [Reply]

yehaa menang gak....kejap saya bagi emel..

lieynanilaz berkata... [Reply]

saya dah bagi butiran penuh....tq ya..check emel ya...:)

Unknown berkata... [Reply]

hehehhe..yeahhh menang..tahnia..tumpang gembira je
Bayi 23 hari diliwat bapa

PinKy MoMMa berkata... [Reply]

nasib baik pemenang ni dah kasi details hehe..kalau tak, kena cabut utk nama yang lain pulak ye ;)

Unknown berkata... [Reply]

@lieynanilaz, tkde pun... anta kat kesoma.rai@gmail dot com kan..cuba hantar sekali lagi..

Nani berkata... [Reply]

hoho~ tahniah ye lieynanilaz!!

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

rai jangan cakap cam tu, sedih plak cik ina baca, cik ina dah hantar alamat ngan no hp, kat email kesuma.rai@gmail.com., tapi kalau rai tak dapat email tu tak pelah, cik ina tak kecik hati pun.adalah email tu cik ina simpan.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com