Selasa

Kepada yang gigih bekerja..[setelah usia pencen dilanjutkan ke umur 60 tahun]

Assalamualaikum

Gambar aku rembat dari blog GreenAppleku


Keh keh keh..Aku tak sanggup nak bayang dan aku memang nak cepat-cepat duduk rumah jadi isteri dan ibu sepenuh masa. Walau pun aku ni bukan penyabar sangat dengan anak-anak, tapi aku memang nak sangat ada banyak masa untuk diorang. Hantar ambik diorang pergi balik sekolah. So pada aku, usia aku sepatutnya pencen adalah sebelum anak-anak masuk sekolah.

Korang sanggup ke bergigi palsu masuk kerja? Hehehehe..

Daa

6 comments:

Unknown berkata... [Reply]

kalau mcm tu nnt pekerja baru akan panggil kita nenek..hua..hua..tak maoooo..

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

lg best bila cara kerja maintain cara lama... idea2 baru konpem pyh nak praktik kalau opis tu penuh ngan senior2

lieynanilaz berkata... [Reply]

silap2 haribulan nanti cucu satu opis dengan tok..hoho..

mummY daniSha berkata... [Reply]

makin ramaila yg tanam anggur huhu

Cik Ina Do Do Cheng berkata... [Reply]

sapa sanggup. cik ina kalau boleh jam ni gak nak berhenti.

Tanpa Nama berkata... [Reply]

Terima kasih untuk blog yang menarik

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com