Rabu

SEGMEN BA - Jom kenali Blogku

Assalamualaikum


Nak join klik Banner


Ya aku tau aku kata tanak join segmen bulan pose ni. Tapi aku teringin plak. Hahaha.Sori yeh.


Latar belakang blog aku
Blog Ourkizuna ni adalah blog kedua aku lepas blog pasal penyusuan susu ibu. Dah berusia hampir 3 tahun. Aku buat blog ni sebaik Aqil Mubarak lahir. Blog ni ada sikit aku cerita pasal perkembangan anak-anak. Pasal pendapat aku tentang hal-hal berkaitan dengan kesihatan, penyakit, isu semasa dan macam-macam lagi. Aku tak pandai nak mekap lawa-lawa sangat. Malas sebenarnya Banner tu pun aku baru je buat guna excel. Ya..microsoft excel tu laa..

Dapat tau dari blog Encik Ben sendiri.

Salam kenalan.

Blog yang dah ditakluki
(1) Cik Bunny - Lama gak dah jadi silent reader Cik Bunny. Kenal Cik Bunny masa segmen BA follow memfollow tu. Blog Cik Bunny senang nak loading. Warna pun tak menyakitkan mata.
(2) Frame And Lenses - Suka baca cerita kerana ulat bulu tu. Hehehe.Comel je. Blog encik Nadh ni simple dan yang penting senang nak loading. Takde lah kena tunggu lama. Tapi warna tulisan widget tu tona sama dgn background. Susah nak baca label.
(3) Fareez - Pernah terjah sekali dua dari blog BA. Tak sangka ownernya lelaki tapi pilih background kale pink. Hehehe.. Header shantek. Widget pun simple je.
(4) 1001 kisah izyan Malik - Mekap blog simple je. Header lawa orang pun lawa. Susunan bloglist pun menarik. Cuma, rasanya saya prefer entry yang publish kat muka depan tu kurangkan sikit. Jangan marah ek. Tapi nak publish banyak pun takde masalah.
(5) Laman ayahsu - Dah jadi follower ayahsu dalam segmen BA yang dulu tapi jadi silent reader je. Widget sikit je tapi nape tah nak scroll tu cam sangkut-sangkut. Archive entry saya prefer yang dropdown. Lepas tu boleh tambah sikit widget yang tak memberatkan bagi tak nampak kosong sangat. Sori eh. Pandai je aku komen blog orang kan.Hehehe
(6) Dayah Jelita - Comel je blognya secomel orangnya. Tapi nape tah list blog yg "cool girl" tu nampak bertindih2.. Maybe view saya je kot..Tak pasti..
(7) Amy Liana - Nape tah tak boleh bukak blog ni. Nampak background pink je. Yang entry dan widget2 nya semua berkelip2..tapi tak boleh nak view. Tak boleh nak komen. Sori ek tak tinggal komen.
(8) Bicara Mak Dara - blog simple..senang nak load..suka tengok gambar posing kat header
(9) CtHaslinda - Nape tah..tak boleh view. :(
(10) Hajar - Sejuk je mata memandang backgroundnya yang hijau. Senang nak view. Tak berat
(11) Lulu Caldina - Cik lulu yang comel. Mana dapat eh nama lulu caldina..hehe..
(12) DoodleLicious - Dudelnya sangat shantek..Psstt kalau nak dudel FREE boleh join GA kat sini.
(13) Kuini - Blog comel tapi geram tengok burung churpchurp terbang sana sini. Heheh.
(14) Bella - Header dudel yang shomel. Simple dan mudah loading.
(15) Maya Lisa - Header cantik, tapi background cam serabut sikit..kalau pilih warna tak berapa garang lagi senang nak baca..

Daa

12 comments:

Tanpa Nama berkata... [Reply]

amy singgah sinie..

Lulu Caldina berkata... [Reply]

hai awak!!!
Rajinnya dia join segmen encik ben :)

Unknown berkata... [Reply]

hai....
join² awak juga

bicara mak dara berkata... [Reply]

Cumilnya header adik ni.. Semua gambar anak anaknya. Blog ringkas dan tiada widget yang memberatkan blog. besttt

haslinda berkata... [Reply]

Hai... linda dtg bw sini... :)

http://cthaslinda.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini-2.html

hajar berkata... [Reply]

dtg ziarah awk..

MellProps berkata... [Reply]

Hye..datang ziarah geng segment

keep in touch ya ^^

Dear bella berkata... [Reply]

Singgah disini juag..^^

aliza berkata... [Reply]

singgah sini.. datang dr segmen abang ben... nice blog, bekground itam je akak suka pink aar.. taste akak.. tp x pa yg penting folo akak .. he hee jgn maree

kemboja berkata... [Reply]

dtg ziarah awak.. hehe

Asyikin berkata... [Reply]

datang singgah :)

NSN Exclussive berkata... [Reply]

follow sini..^___^

http://suhailasellaginella.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini-2.html#more

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com