Rabu

Stylish Blogger Award

Assalamualaikum

Sebenarnya dah dekat nak seminggu kot kunangkunang bagi aku award ni.. Aku tak ambik-ambik lagi. Busy la kononnya. Terima Kasih sebab bagi aku award ni. Aku sendiri tak stylish dan blog aku pun sesimple mungkin. Tapi gaya bukan ada pada rupa. Ye tak. Hahaha.. Aku still boleh perasan stylish memandangkan dah terbukti bila orang bagi aku Stylish Blogger Award ni kat aku.

Aku pun nak memanjang award ni kepada mereka yang rajin, sudi singgah ke blog tak seberapa aku ini..


Daa

12 comments:

Nini Hartini berkata... [Reply]

arigato..nnt tini amik ehhh...cik puan bunga tag tini contest pn tini x join lg. mmg nk join, tp kena susun-susun entry.hehe

Unknown berkata... [Reply]

doumo..tini..sama la kita..ni baru dapat nak buat..bersusun entry.. hehe..

Hanis MY berkata... [Reply]

omedetou dpt award!

Unknown berkata... [Reply]

Tahniah awak dapat award...:)
kan lagi cantik ada nama pemberi dengan penerima

Cik Puan Bunga berkata... [Reply]

Fuiyooooo aku CIK woooooo! Hahahaha! Thanks! :D

msredcheesecake berkata... [Reply]

Terujanya rai, msred first time dpt award ni.....nak citer ngan org kampung la....

Unknown berkata... [Reply]

bro ahmad,
kita tak pandai photoshop2 ni.. hihi..copy dan tampal saja..

Unknown berkata... [Reply]

cik bunga,
hahaha..adeh..silap ah tu..ko kan puan dah.. :P

Unknown berkata... [Reply]

msredcheese,
ehehehe..sukenya dia..

kotak bulat berkata... [Reply]

wah..lme da tak nmpak award cmni kan..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

wah, tahniah-tahniah dapat award ni.. :)

Irfa berkata... [Reply]

rai..saya ada utang tag ngan awak..huhu..sampi skrg belum buat lagi.bz la konon

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com