Selasa

Nuffnang Ad

Menyampah aku dengan Nuffnang. Iklan dia jalan je tapi takde campaign jalan.. Dengan kata lain, duit tak jalan. Padahal unique visitor aku da melayakkan aku dapat campaign. Aritu masa tak selalu sangat update pun dapat je campaign. Hampeh gila..So aku pun buang Ad Nuffnang dari 2 blog aku. Hahahahha.. Cuma satu je aku tinggalkan dengan harapan dia akan bergerak satu hari nanti.. >_<

Nak join innity masih tak layak la pulak kan...

Apa pun sekarang ni aku perasan yang blogger da ada features baru yang sangat menarik! "Stats" Boleh check berapa ramai pengunjung, datang dari mana, keyword apa yang orang search untuk sampai ke blog kita. So nak tangkap pengunjung blog pun akan lebih mudah kan..Harap-harap laa...Nak update pun tenggelam timbul kata orang tu kan..Heheheh..

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com