Ahad

Down with fever

Adalah satu perkara yang menakutkan bila kita demam pada ketika satu dunia dilanda wabak.. Tambahan lagi dekat ofis aku da ada sorang yang warded sebab H1N1..ai..nasib baik la aku ada family yang nak disapot..kalau tidak dah lama aku blah je..Boleh je company aku suruh jugak keja.. Lepas tu cuma bagi face mask dgn check temperature je pepagi. Bagi la aku keja dari rumah..hahah.. Alasan management..we cannot stop the operation..

Aiyah..sabar je la aku..So since yesterday i got runny nose..my throat sore..but just slight fever.. Harap tak jangkit kat Aqil or hubby..Malasnya nak pi keja esok..Kenapa la aku kena jugak gi keja.. Ehehehe..Harap-harap esok da ok..

Selamat berpuasa...

2 comments:

Ilyana berkata... [Reply]

semoga cpt sembuh.. (Tiba2 rasa bersyukur ter amat sbb saya tak pyh keluar rumah utk bekerja..)

Unknown berkata... [Reply]

hehe..da sembuh..tp jangkit kat si kecik..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com