Khamis

Tensi

Aku fed-up gile kalau ada one of Client punye employee ni call aku. Sebab aku tak tau la mcm mana company tu bole hire employee yang bengap,lembab...Da la ketegaq..orang cakap tak mau denga..Menyusahkan orang nak terang benda yang sama dua tiga kali..So bengang la aku pagi-pagi ni bila ada sorang makhluk employee bengap yang telefon aku..

Aku pulak bukan jenis boleh tahan sabar sangat kalau mengajar orang yang tak berapa nak pandai ni. Sebab tu aku tak layak jadik Cikgu agaknya.. Hehe..kiranya memang aku bengang la.. tapi time tu je la..time aku taip ni tak dah...

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com