Selasa

Atama ga gangan

Demam da kebah..selsema pun da kurang sangat sangat..tapi kepala aku still rasa cam weng lagi.. Lebih-lebih lagi kalau aku tunduk. Semalam aku kije walau pun tak larat sebab nak kena back up orang lain..Ni lah masalahnya kije aku..sebab aku tak ngikut cuti-cuti Malaysia.So time orang lain bergumbira cuti, aku kena gak gi kije. Tapi yang bestnya mesti la time aku cuti orang lain kena kije..miahahaha..

So semalam..aku mintak maap kat hubby sebab aku memang terpaksa gak gi kije..Sebab aku da janji ngan pris nak cover ngan update kes-kes dia. No choice. Petang tu aku mintak hubby datang ambik sebab badan aku memang tak larat sangat-sangat. Hubby mandikan Aqil ngan masakkan dinner. Sian hubby. Dah la gigi tak baik-baik lagi..Seharian bergelumang ngan Aqil lak tu.hehe..

So semalam lepas balik kije, aku rehat je. Main ngan Aqil. Bangun pagi tadi da elok sikit. Oleh sebab aku takut production merudum, sebaik saja rasa demam tu aku minum air rendaman halba. Boleh la tahan. Setakat ni production maintain lagi walau pun 2-3 hari ni aku malas nak gi mengepam. Instead of 3 kali aku buat 2 kali je sebab dapat hasil yang serupa masa aku pam 3 kali sebelum-sebelum ni..Aci tak..hehe..

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com