Jumaat

Kije

Sejak dua menjak ni..aku teramat la malasnya nak gi kije..da sampai tempat kije tu memang takde choice la kan kena kije..pagi nak pegi kije tu rasa cam..."aii...bagusnya kalau aku ni suri rumah tangga"..hehe..kenapa yerk??

Adakah kerana :-
(1) Aku rindu ngan Aqil yg makin pandai buat itu ini..mintak ibu waktu ibu gi kije..
(2) Aku kemaruk nak buat kije yg membolehkan aku duduk rumah jaga kebajikan anak dan suami aku..cewah...
(3) Aku memang da malas nak bekerja..duit nak laa..haha..

Aku rasa kesemuanya di atas tu betul...
Semalam aku rasa cam tak puas nak peluk2 Aqil..aku cium2 pipi chubby dia... Dia taknak lansung kat ayah dia..dia nak duk kat dukung ibu dia je..hehe..sian ayah...

So, kaedahnya...aku tengah pk apekah perkara yang aku boleh buat kat rumah dan menghasilkan wang yang sangattt banyak..Apa yek..

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com