Rabu

Menghadapi Demam Piala Dunia Dengan Lebih Bertenaga

Assalamualaikum
Piala dunia.. Upacara gemilang 4 tahun sekali yang dinanti-nantikan oleh peminat bola sepak seluruh dunia. Memang best gila. Tapi kali ni tak sampai laa aku ke Brazil. huhuhu.. sayu..

Tengok opening dia je dah grand gila. Siapa missed rugi. Cecepat tengok ulangan. Kena tonton sampai habis semua match kali ni..
 
Terms demam piala dunia juga sinonim dengan staff yang lesu, mengantuk, kurang tumpuan,less productive. If else, ada laa yang medical leave atau annual leave. Datang ofis pun keje borak pasal bola je manjang. Tapi bila malam ada pulak tenaga pegi lepak sampai ke pagi. Then esok pagi, zombie semula. Ini tak campur dengan anak isteri tersadai tak dapat perhatian lagi. Huhuhu.. 





Aku nak tambah sikit info, untuk elakkan kezombian ni terjadi, tolong sediakan makanan tambahan supaya dapat meneruskan passion masing-masing tanpa mengganggu rutin harian. Stress sangat kalau staf jadi blur-blur masa kerja. Aku rekomen Nutrilite Double X. Ada 192 biji kat dalam dia. Terdiri daripada multivitamin, multimineral dan plant concentrate. Bekalan yang cukup pada jumlah dan keberkesanan yang terbukti untuk buatkan kerja esoknya boleh dijalankan dengan sempurna.

Dibuat dengan teknologi tertinggi dan bahan paling baik dan segar dari ladang milikkan Nutrilite sendiri. Ada sijil halal dan merupakan jenama makanan tambahan terbaik didunia berdasarkan jualan setiap tahun selama bertahun-tahun dah.


Sekarang musim bola kan? So just tambahan, ramai athlete yang mengambil nutrilite ni sebagai pemakanan tambahan diorang. Kalau idola ambil, kenapa bukan peminat tak?

Kandungan Double X

  • 12 essential vitamins.
  • 9 essential minerals.
  • 12 plant concentrates berlainan jenis
  • Setiap tablet DOUBLE X Multivitamin/Multimineral/Plant Concentrate mengandungi Phytonutrient dari 17 sumber tumbuhan.
  • Tanpa pengawet, perasa atau warna tiruan.
  • Dibungkus secara vakum..
Kelebihan :
  • Menyediakan jumlah vitamin, mineral dan phytonutrients yang optimum dalam memastikan keperluan nutrisi yang lengkap.
  • Menyediakan bahan tumbuhan asli dan phytonutrients yang sangat bernilai terhadap tubuh.
  • Coating pada tablet tak mengandungi wax atau penapis, hence membuatkannya mudah ditelan dan larut dalam badan dengan lebih cepat.
  • Khusus kepada sesiapa yang nak elak daripada synthetic additives.
  • Mudah dibawa ke mana-mana..
  • Pelantar kukuh untuk sesiapa yang nak menceburi program supplement. Contohnya bersukan, bola sepak, futsal, badminton, mengurus berat badan dan lain-lain.
  • Memasti kualiti produk yang dibeli.

Untuk yang nak memesan Nutrilite : Double X ni, boleh terus whatsapp aku kat no 012-6894617. Harga sekotak adalah adalah RM156.00

Tambahan? Nutrilite Protein Powder membantu membina semula sel yang rosak. Akan diterangkan..

::: Dicatatkan oleh Goshujin-sama :::

7 comments:

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Kalau yg tak tengok bola pun boleh juga kakak rokemen. Apa lagi kita yg penat bekerja, sibuk di pejabat dan di rumah. Letih makan aje ini. eh..eh... macam kakak pulak yg jual:)

SalbiahM berkata... [Reply]

erm..bagus gak ni.sebab sekarang memang tengah berlaku pengzombian beramai-ramai.hehe

SalbiahM berkata... [Reply]

erm..bagus gak ni.sebab sekarang memang tengah berlaku pengzombian beramai-ramai.hehe

ayunidati berkata... [Reply]

Seronok kan. Ade pulak yg sanggup pergi opening tu... memang terbaik la...

Aziela berkata... [Reply]

Ha, menarik sungguh. Macam akak ni lagilah kena makan kan. Sibuk traveling jer.... Exercise kurang, travel jer yang lebih. Arigatou Rai's Shujin San.

Mimie berkata... [Reply]

skrg nih memg dmam bola btul...buat lak wrong time...bln syaaban..adehhh

Susan berkata... [Reply]

This is a wonderful article, Given so much info in it, These type of articles keeps the users interest in the website. Using the best Instagram online web viewer on the Internet. Discovering top trending photo and video on Pictaram right now!

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com