Khamis

Bukan tak sudi nak komen

Assalamualaikum

Kepada sidang pembaca setia Ourkizuna. Aku sangat berterima kasih kerana sudi datang membaca blog yang ntah apa-apa ini. Kadang-kadang ada pembaca yang datang tinggalkan komen, tapi aku tak komen kat blog mereka. Bukan aku tak sudi nak komen. Bukan aku tak singgah blog mereka. Tapi keadaan tak mengizinkan.

Contohnya bila kotak komen tak pop up. Bila kotak komen tak pop up, kalau tak ada option untuk masukkan nama dan url, aku memang tak boleh komen. Akan keluar error macam kat bawah ni.


Aku pun tak faham kenapa. Jadi aku mintak maaf kalau ada yang ingat aku sombong tak balas kunjungan mereka yang datang komen kat sini. Aku sangat berterima kasih kalau yang masih belum pop up kan comment box, tukar setting supaya kotak komen akan pop up supaya aku pun boleh share pendapat dalam entry yang dah di publishkan tu.

Sekian. Terima kasih.

Daa

7 comments:

wahida berkata... [Reply]

komen box saya jenis pop up...jom la singgah..hehe...


salam kenal..terus follow sini...

emarieys berkata... [Reply]

lebih-lebih lagi yang ada secret word tu

Unknown berkata... [Reply]

@wahida, singgah dah, komen dah, follow dah..thanks sudi singgah sini.. :D

Unknown berkata... [Reply]

@MamaEma, saya tak kisah sangat sbb internet kat ofis ni ok je..cuma kalau komen tak pop up tu memang kecewa lah sbb tak boleh nak komen..

Ibu Muda 30series berkata... [Reply]

kt blog wani ok kan?

Unknown berkata... [Reply]

@Aku Ibu Muda, ok je..kalau saya komen tu maksudnya ok lah tu. ada sesetengah blog je yg saya follow tapi tak dapat nak komen.. rasa bersalah pun ada jugak.. takut org ingat kita sombong..

PCL berkata... [Reply]

kita alu2kan kedatangan tetamu dgn cara yg mudah dan mesra...buatlah sesuatu yg terbaik utk manfaat bersama.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com