Khamis

Aktiviti re-stock kimchi

Assalamualaikum

Sori ya kalau jemu pasal update re-stock kimchi..

Just nak bagitau. Aku nak re-stock kimchi weekend ni sebab dah ada beberapa pre-order. So dah alang alang tu kalau ada sesiapa yang nak jugak boleh email aku.

Sebalang 400gram/RM10. Postage RM7 (poslaju) bagi semenanjung. Sabah Sarawak RM8.

Kalau ada yang tinggal berdekatan Shah Alam boleh COD di Giant Bukit Kemuning, Aeon Bukit Rimau atau McD Kota Kemuning..

Sebarang kemusykilan atau tempahan boleh email aku kesoma.rai@gmail.com

Nak wassap/sms boleh jugak. Tapi aku tak share no phone kat sini sebab aku ada nombor personal je. So taknak letak sepah sepah sangat. Takut ada yang salahguna nombor telefon aku. Hehehe.. Perasan :P

Daa

9 comments:

Sheila Salim berkata... [Reply]

Assalamualaikum kak rai, tak sabar nak rasa petang ni. heeeeee mak kita bawakan kimchi datang rumah. hihi

Unknown berkata... [Reply]

@Sheila Salim,waalaikumsalam.. harap harap ok rasanya pada tekak sheila.. :D

t.a.t.a berkata... [Reply]

Kau ni kan Rai asyik citer pasal kimchi aje. Karang aku terorder karang, kau penat nak buat.


Hahahah.

babYpose berkata... [Reply]

Terngin jugakla,,,macamana la ghupa kimchi ek?

Unknown berkata... [Reply]

Blogger kimchi ni..hehhe

IntaNBerliaN berkata... [Reply]

teringin gak rasa nak try tp tu la, risau takut tak makan sbb tekak pandai memilih makanan skrg ni... hihii

Irfa berkata... [Reply]

yg ada lom abis lagi, aku sorang je makan skrg,abam dah taknak..

samala, no hp aku satu je.tp dah sepah2 kot sbb letak kat blog satu lagi. so far xde org pelik yg kol

Unknown berkata... [Reply]

@t.a.t.a, cucer ko order...hahaha..

t.a.t.a berkata... [Reply]

One fine day, Rai. One fine day.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com