Jumaat

Gurau senda jumaat

Assalamualaikum

Since aku tak reti nak remove proxy kat Firefox ni aku redho je lah dulu update ngan email walau pun tak best. Nak update panjang panjang pun rasa tak seronok je. Blogwalking pun ada sikit sikit yang mana blog takde script pelik pelik je aku boleh masuk. T_T

Baru lepas borak dengan shujin kat telefon. Dia tolong poskan pesanan serbuk caramel instant yang orang pesan. Dia bagitau ada pompuan tanya ngan dia pasal nak isi borang. Boleh shujin aku tergagap nak borak ngan pompuan. Haihh.. Anak nak masuk tiga pun malu malu ngan pompuan lagi ke. Siap cakap kat aku, kalau dia nak kahwin dua aku yang kena pilih dan ngoratkan. Aku kata. Boleh je takde masalah. Tapi dia jangan nyesallah nanti. Hahaha..

Daa

9 comments:

Acik Erna berkata... [Reply]

assalam Rai..bertuah shujin dapat isteri yang redha dan sanggup ngoratkan isteri no.2 untuk suami.

aizamia3 berkata... [Reply]

bab kahwin lagi akak no komen.. ;)

psstt: kelmarin akak g Karangkraf sebab ada lawatan dari office akak sebenarnya.. ;)

MAY berkata... [Reply]

ye ke gagap tu.haha...blh pcy ke...

Unknown berkata... [Reply]

kak erna,
sanggup bukan sanggup free tak bersyarat..hahaha..

kak aiza,
ehehehe..

may,
kalau dia tipu pun..saya dapat pahala..hehe..

Unknown berkata... [Reply]

Salam Hari Jumaat..lama sungguh br ku berjaya blogwalking..Rai nnt klu ada nota psl adhd tu email iela ye..lately agak tertekan nak menangani si Amirah tu..

psst..hensem ke shujin tuh...ekekeke

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Jangan sayang... masin mulut tu sendiri tadah. Dah jadi isteri/ibu mulut masin tau...

Aziela berkata... [Reply]

Eh, shujin Rai dalam malu2 pun boleh mention pasal no. 2 ek..? Hahahha, punyalah nak explain betapa pemalunya dia...

sal ya berkata... [Reply]

boleh pulak gitu. husben saya mulut manis. mmg rajin la bercakap sebab tu dia suka membebel. hahaha...

IntaNBerliaN berkata... [Reply]

ehheh.. kiranya shujin cam rai gak la ek.. jenis yg malu2 nak ckp :-)

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com