Jumaat

Baru di Ourkizuna

Assalamualaikum

Sedikit demi sedikit aku dah ubahsuai warna dan susunan widget. Harap memudahkan orang nak membaca di sini. 

Bloglist bagi sesiapa yang belum provide dan berminat nak join boleh tinggalkan link kat entry INI. Bagi memudahkan proses aku nak add link korang nanti, aku mohon supaya tinggalkan link. Bukan apa, kalau kata nak join tapi takde link nanti aku kena pergi check satu satu sebab aku tak ingat semua link blog kawan-kawan. So ambik masa la sikit jadinya. Tak payah buat entry kat blog pun takpe. Nak buat bagus jugak. Hehehe..

Kemudian, "page" bagi blog ni aku da susun kat atas. Sesiapa yang berminat nak tengok link entry berkaitan dengan water treatment system, tips dan sebagainya boleh klik kat atas tu. Nak tengok review pasal set bersalin pun ada. 

Selain dari tu, ada page "About Me" yang masih under construction sebab tak sure nak tulis apa. Kikiki. Page untuk ke blog Penyusuan Susu Ibu. Bagi pembacaan bakal bakal ibu yang nak cari info tentang kaedah, panduan, tips dan masalah berkaitan penyusuan bayi.

Dan yang paling menarik.. Adalah page yang tulis Kaching tu.. Itu adalah pasal program cash incentive bagi follower dan semua pembaca blog ni yang ada blog jugak. Insya allah aku akan cuba launch hujung bulan ni. Mungkin tak selumayan blog blog terkenal, tapi satu permulaan yang baik bagi sesiapa yang nak buat duit melalui berblogging. Err.. Bukan scam ya.. :D

Terima kasih banyak banyak atas sokongan dan komen kawan-kawan semua. Insya allah aku cuba perbaiki supaya blog ni lebih mesra pengunjung.

Nota kaki : Warna background hijau yang terang tu aku dah edit balik. Yang ni ok ke?

Daa

10 comments:

Ujie Othman berkata... [Reply]

apa benda kaching tu..nak g tengoklah!

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply]

Menarik-menarik..
selamat maju jaya akak..
terbaik la..

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Kakcik tak pandai nak buat halaman-halaman macam yang Rai buat tu... :(

adyna AB berkata... [Reply]

heheh blog akak tak de pun uhuhuh..

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Wow! Bila baca je bab kaching, tiba2 mata sy dah bertukar menjadi RM!

nazayiena berkata... [Reply]

Bagus Rai,senang nak klik page tu.

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

suka, senang nak cari juga...

wakgelas berkata... [Reply]

wak kagum mak yg rajinn niii.. ihikkS

QA's ~ mamapapa berkata... [Reply]

menarik ni,k'rai..yg tang kaching tu paling menarik ni,ahaha!!!sy kn dh byk kali try bt page2 tu..xjagik2,huwaaa!!!!!

sal ya berkata... [Reply]

kaching? mcm lagu shania twain je.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com