Khamis

Sebak

Assalamualaikum

Aku tak reti nak gambarkan perasaan aku sejak bangun pagi tadi. 

Aku tak tau wajar ke tidak aku share apa yang berlaku sebenarnya.

Masa aku tulis entry ni, hati aku jadi bertambah sebak.

Nasib baik kat opis, kalau tidak aku rasa da berjurai jurai da air mata aku skang ni.

Ramadhan dah nak tinggalkan kita. Semoga aku dilanjutkan usia untuk bertemu Ramadhan tahun depan.

Insya allah.

Aku lambat publish sebab aku tak boleh nak decide, adakah wajar aku nak tulis entry ni. Sorry. Aku bukan nak kedekut atau berahsia, tapi percayalah. Takde kena mengena dengan apa apa kejadian buruk. Aku sihat. Family aku semuanya sihat. Insya allah. Alhamdulillah. Aku dan shujin memberikan reaksi berbeza pada apa yang berlaku. Sungguh pun begitu. Kitorang memang sangat bersyukur.

Semoga amalan kami yang sedikit sepanjang Ramadhan kali ini diterima dan diampunkan segala dosa dosa silam kami. Amin.

Daa

19 comments:

Ujie Othman berkata... [Reply]

Apa yg berlaku rai? Maaf kurang paham.

Tapi saya mmg rasa sedih ramadhan nk abis. sbb sedar amalan ramadhan tak seberapa. terbayang pulak andai ramadhan akan dtg saya dh dipanggil menghadap-Nya. Aduhai..alangkah ruginya hidup!

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Tiba-tiba hati kakak jadi tak senang sama bimbang ekoran Rai sakit perut tempohari.

Moga Ray, Shujin di beri kekuatan dan kesabaran yg tinggi...

Sabar ye dik...

Unknown berkata... [Reply]

ujie,
sori ujie..rasanya tak wajar kot saya cerita kejadiannya..tapi jangan risau..semuanya baik baik saja. takde kejadian buruk berlaku. :D

kakzakie,
so far perut da ok. tak ada masalah. maaf kalau entry ni menyebabkan akak risau pulak.tapi jgn risau kak.. saya dengan keluarga sihat.tak ada kejadian buruk yg berlaku.

mshazadoes berkata... [Reply]

amin ya rabbal al-amin kak rai..moga bertemu di ramadan 2013..

Dr K berkata... [Reply]

tak mengapa lah..at least awak sekeluarga sihat dan selamat..

bertabah ya..

salam aidilfitri dari saya..
maaf zahir & batin

Aziela berkata... [Reply]

Tak apalah tak kongsi. Ada perkara memang peribadi, tapi dapat luahkan perasaan di sini sedikit sebanyak membantu juga. Semoga Ramadhan ini berlalu dengan cemerlang dan semoga kita bertemu dengan banyak lagi Ramadhan. Amiin.

sekadar satu coretan berkata... [Reply]

sabar yee..semoga tabah menghadapinya..

kakain ucapkan selamat hari raya yg bakal menjelma tiba tak lama lagi..

nazayiena berkata... [Reply]

Xpelah Rai klu kejadian tu memang x wajar dikongsi di sini,tp syukur Rai dan family baik2 je.

BERT berkata... [Reply]

moga kak rai sihat dan juga babynya.. biasalah perasaan ibu peknen lain sikit dari biasa hehe..

salam lebaran yaaa :))

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

Moga ketemu lg ramadhan 1434H.....

Irfa berkata... [Reply]

cepat bagitau..hehe

Munn Jaafar berkata... [Reply]

errr...tak berapa nk fhm..hrp2nya mcm tu lah, suami n anak2 oke, paling penting baby dlm perut pun ok..


terasa cptnya ramadhan berlalu kali ni kan...pjm celik dh hmpir sebulan..

maszull berkata... [Reply]

assalamualaikum rai...memang sebak pun Ramadhan bakal pergi meninggalkan kita entah kita dpt berjumpa atau tidak di tahun hadapan nanti...:(

selamat hari raya maaf jika ada terkasar bahasa mama yer...:)

mummY daniSha berkata... [Reply]

kenapa zai?sharela ngan aku hee..apa2pun..take a gud care of urself ya!

Tanpa Nama berkata... [Reply]

sekurang2nya kalau berkongsi rasa sebak itu akan hilang atau sekurang2nya berkurangan, apapon KA doakan yg terbaik untuk Rai & keluarga ye

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Mudah2an Rai dan suami telah mendapat sesuatu yang baik kurniaan Ilahi. InsyaAllah, dengan izinnya dapatlah kita bertemua lagi dengan Ramadhan yang akan datang. Berdoalah.

Teratak Hami berkata... [Reply]

Apa yang sebak? Dah nak raya ni :-)
Harap2 semuanya OK ... ceria ceria selalu

Unknown berkata... [Reply]

Insyaallah kita jumpa Ramadhan lagi thn depan...
Shima pun klu boleh nak ramadhan aje nih... masa ni la berlomba2 nak khatam quran dan buat byk amal ibadat... klu bln biasa tu bukan tak buat, tp byk yg tangguhnya. Suasana mlm di bln ramadhan pun sgt lain dr mlm bulan2 yg lain...

sal ya berkata... [Reply]

tu la. sekejap je masa berlalu. kenapa ye Rai?

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com