Rabu

Anak dara kuat melaram

Assalamualaikum

Bila dah ada anak perempuan ni baru aku tau yang melaram tu adalah natural instinct bagi pompuan. Hahaha. 
Sibuk nak pakai kasut
Kalau abang dulu sikit punya susah nak suruh dia pakai kasut. Damia ni volunteer je pakai kasut. Malah nak ke mana mana semua nak berkasut. Kasut tu kasut Aqil sebenarnya. Since Aqil ada kasut lain dia suka suki je sambar. Dia pandai dah pakai sendiri kasut tu. 

Aku tak berapa suka accessories. So aku pun belum berminat lagi nak belikan dia gelang ke pakaikan subang ke rantai ke. Rasa macam kecik sangat pulak. Tapi Damia ni pantang kalau jumpa getah ke yang ala ala boleh gantung tangan dia. Jadi gelang. Kalau yang panjang sikit dia gantung kat leher. Kalau beg aku tu sibuk nak melaramkan jugak.

Haihh.. Aku rasa aku tak kuat melaram pun. Shujin kata, Damia besar sikit kalah aku. :P

Oih!! Mana boleh mak kalah dengan anak ni. Aku pun kena belajar melaram nampak gayanya ni. Hahaha. Ada kot alasan nak mintak gelang rantai baru bagai kan. Hehehe..

Daa


Ibu mengandung yang belum ada set bersalin kalau berminat boleh email aku. Bengkung ni kainnya tak panas, labuh sampai ke bontot so takde kes kalau duduk bengkung tu bergulung ke atas. Boleh resize untuk yang kurus dan berisi. Memang best. Bulan Ogos ni ada promosi menarik.

11 comments:

+ e.z + berkata... [Reply]

kiranyer kiter nih normal la kan?
hik3

Tanpa Nama berkata... [Reply]

tapi anak2 dara KA x lah kuat melaram mereka jenis simple je, but my anak bujang... memang nak yg terbaik aje ! hehe dah terbalik kan!

Unknown berkata... [Reply]

anak dara akak pun kuat melaram, tp ada jumpa gak yg bujang suka melaram, nak keluar rumah berejam baru siao, mandi pun punyalah lama, pastu semerbak je bau bila kuar rumah....:D

Acik Erna berkata... [Reply]

salam rai..memang damia ikut rai tu..masa kecik2 dulu kot suka melaram he he

Munn Jaafar berkata... [Reply]

hahaha memang2...kecik2 dlu sy pun gitu kak raii...pdhal mak xde la nk bgaya mana pun...hihi

*eh bengkung tu klau blum pregnant bleh bli ke hahahahaha

Ujie Othman berkata... [Reply]

bdk skrg mmg suka melaram dan pandai demand. tengok anak sedara sume gitu. baru 2thn pun dah pandai pilih mana yg dia nak..camne la kalau dh makin besar.

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Setuju sebab anak kakak semuanya perempuan - memang suka melaram. Bila kenang balik dulu kita pun sama kot.

Bengkung kakak yg macam itu masih ada lagi tau Rai... exactly or ini memang amway juga ke? Set bersalin dia memang baik..

Dr K berkata... [Reply]

so far..saya cuma ada 2 hero...so tak tau lah kot ada rezeki dpt heroin, dpt lah kot tgk aksi melaram dia! haha

Irfa berkata... [Reply]

anak dara aku no2 ni kuat gak melaram.abis digeledah bilik kakak ambik rantai la apa la..malam2 suh pakaikan baju kurung siap tudung..huhu

mana pegi bengkung aku ni yer?tetiba rasa nak berbengkung.hehe

Unknown berkata... [Reply]

Nurul suka tgk baby / kanak2 perempuan.. pakai baju cantik2, alooo comelnyer..

ct rahani berkata... [Reply]

belum ade anak pompuan lg.. klu sy x suka melaram sgt.. biasa2 jer.. hehe..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com