Khamis

Mahu tapi malu

Assalamualaikum,

Masih di Kulim. Tapi tak ada gambar nak di share. Sibuk dengan urusan business. Bajet business juta juta kan. Hahaha..

Sebenarnya bila blogwalking ke aku selalu jeles tengok blog blog yang meriah, berinformasi. Kadang kadang bila nak komen tu aku terasa segan sangat. Malu pulak nak menempek komen kat situ. Walau pun hakikatnya aku nak sangat menambah kawan dalam blog. Sebab tu aku terima kasih sangat pada reader setia blog picisan ni. Maaf kalau ada salah dan silap kalau ada kekasaran bahasa. Terima kasih sebab sudi berkunjun ke blog ni sungguh pun kadang kadang yang ditukis entah apa apa. Hehe..

Eh hari ni bukan hari menghargai pembaca blog sedunia ke? Tak haram sambut kan.. Sekarang ni hari ibu pun haram nak sambut. Aku bukan tak hargai mak aku. Cuma aku tak sambut hari ibu. Bila nak bagi hadiah aku bagi. Tapi rasanya tak salah nak hargai ibu pada hari yang specific. Entah la..

Apa kena mengena coolblog dengan blog eh.. Maaf. Cuaca yang panas trigger hormon merapu.

Daa

8 comments:

Unknown berkata... [Reply]

sekarang ni memang panas je kan Rai

Prettywrite berkata... [Reply]

haha good question..mb owner coolblog tu seorang blogger kot who knows..hehehe..

Irfa berkata... [Reply]

blog yg menulis benda hebat aku kategorikan blog cerdik.mmg ada ketika malu nak komen pun

sbb blog aku merapu je :(

mummY daniSha berkata... [Reply]

hehee...taun ni baru aku setat BW..padehal dah blogg sejak 2009 lg..belog ko pun informasi gak zai =)aku je suke merapu2 hehehee

ogyep yummy mellow berkata... [Reply]

Dasat tu.. bisnes juta2... bolehlah open table nanti ya..

faraherda.razalan berkata... [Reply]

Panas je ati sy baca entri Rai nie. Sy minum Coolblog dulu ye?

Heheheheh!

=p

Sy tunggu org kate HARAM sambut harijadi lak. Hahahaha!

hayatipawan berkata... [Reply]

wow...banyak betul info pasal bf...i like...i like...

Acik Erna berkata... [Reply]

salam rai..acik pun selalu rasa macam tu..rasa malu nak tinggal komen..wlau teringin..kecuali tinggl komen diblog yang biasa je..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com