Jumaat

Second day update melalui email - Apa pon tak boleh!

Assalamualaikum

Wahhh..Nyampahnya aku!! Semalam tak boleh nak access google langsung. Sekali je tetiba boleh bukak blog untuk reply komen. Tu pun sebab aku restart. Hari ni google da boleh bukak, tapi masuk dashboard tak boleh, nak reply komen tak boleh, nak blogwalking pun tak boleh..APA PON TAK BOLEH!! Mencik!!

Oh..adekah aku addicted pada blogging..Hehe..ade jugak kot.Bosan la tak multi tasking kat opis ni. Duk ngadap buat kerja je jem kepala..

Blog aku kena block dengan security. Hampeh! Kedekot gila.

Kepada peserta GA, aku mintak sori bangat sebab patutnya aku buat promosi hari ni, tapi maybe kena postpone sebab masalah security ni. Harap-harap minggu depan dia loose sikit.

Kalau rajin aku update through email lagi. Tapi tak feel lah update ngan email ni. Dah la format ke laut. Arghh...Pagi-pagi dah tensi..

Daa

4 comments:

misya berkata... [Reply]

sabo,sabo

Mama Syabil and Rania berkata... [Reply]

jgn tension2 pepagi... dah jumaat dah ni....:)
wikend menjelang.... have fun! :D

Unknown berkata... [Reply]

sekali skala buka blog update hilang tension sikit

Run Away berkata... [Reply]

sabar ye.....;d

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com