Khamis

Corak Lembu

Haha~ semalam attempt keberapa tah..aku cuba bring out the cloth diapers topic..Actually aku tak decide lagi nak guna ke tidak..cuma aku berminat nak try.. So waktu hubby datang pick up aku semalam aku cuba start the topic..(As usual...)

"Tadi kan..org tengok ada cloth diapers corak lembu..hehe..."
"Iye..." sambil concentrate driving..
"Comel sangatt..cam gateway punye lambang tu..hehe.."
"Ni nak beli la ni...Da tau ke cemana nak basuh kalau kena berak Aqil" "Hehehe.......aaa..dah..memula buang ainnya"
"Ainnya???" buat muka..
"Ala...ainnya..bahasa arab..solid taik tu la"
"Nape tak sebut buang taiknya je..."

....and the fight begin..haha..
Apa pun..hubby setuju nak beli setelah aku ngaji bagi khatam pasal kaedah penjagaan ngan basuh..of course selepas kami ada budget..hehe..yey~ sankyu hubby

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com