Jumaat

Binaan Aqil Ogos 2014 - Err.. Kereta Perisai?

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya untuk semua yang menyambut.. Throughout bulan puasa, ada pelbagai ciptaan sulung aku so aku pilih beberapa untuk santapan Ogos.

 
Obviously ini sebuah kereta. Kebal atau tak, aku tak tau. Binaan dia nampak menarik dan simple, so aku snap untuk post.




Kereta ni cuma muat untuk satu orang (minifigure). Pintu adalah dari jenis hatch berbentuk ellipse. Ada dua deck yang boleh pusing kat belakang kereta. Anak aku selalu letakkan dua minifig atau satu droid kat belakang. Ada satu compartment kat belakang driver dia yang agak spacey jugak. Bila digerakkan, keempat-empat caterpillar treadlinks tu berputar serentak. Mechanic yang cantik. Lukisan digital dia, Aqil tengah siapkan. Kepada sesiapa yang nakkan manual design ni, boleh watsap aku.

Selamat membina..
::: Dicatatkan oleh Goshujiin-sama :::

0 comments:

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com