Khamis

Organic search bertambah lepas tukar template

Assalamualaikum

Aku kan baru tukar template blog dalam sebulan dua yang lepas kan.. Aku baru perasan. Takde la baru sangat. Tapi perasan yang trafik blog ni bertambah dengan average 100UV sehari lepas aku tukar template.

Trafik blog ni pun bukan banyak pun.. Masih tak sampai 500UV sehari. Tapi lepas tukar template tu bertambah pulak. So happy la kan..



Gambar takde kena mengena :P

Template baru ni aku edit dari template yang ada kat internet. Ubahsuai ikut yang aku suka. Maaf la kalau ada yang rasa agak serabut. Tapi loading tak lambat kan kan.. Hehehe..

Kalau nak kengkawan ngan aku boleh klik kat Get Connected tu. Aku takde insta lagi. Tak reti. So paling aku aktif pun FB je buat masa sekarang.

Jom kengkawan ngan aku

Daa

13 comments:

munna berkata... [Reply]

dah lama kak munna tak tukar template kat blog.... tak pandai pun ye je... takut ada widget yg hilang nanti

Sheila Salim berkata... [Reply]

Assalamualaikum kak rai. wahh bagus juga template ni. sheila pun dah lama tak edit blog. hehehe ~~~

Fazlina Ridzwan berkata... [Reply]

akak suka bukak page yg loading cpt, kaler putih suci camnie...kalau yg kaler serabot milo, pastu loading masyaallah, lembs nak mampsss, memg teruih tutop...hik!hik!

Irfa berkata... [Reply]

x pandai lah nak godek pelik2
kang ilang nanges xdak lagu

t.a.t.a berkata... [Reply]

@Irfa
Kak Irfa, saya reti tapi malas nak godek. Sebab bila tukar yang ini rasa itu pulak cantik. Bila tukar itu rasa yang nun tu pulak cantik. Malas jadi nya.

Suria Amanda berkata... [Reply]

SA pun bercadang nak tukar template dan domain..tgh fikir lagi ni...

Tanpa Nama berkata... [Reply]

wah terbaiklah rai..

Unknown berkata... [Reply]

mmg kalau blog ringan.. ramai yg suka...

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Kakak ni Rai jenis tak kisah pasal itu semua. Dari mula sampailah sekarang itulah juga template yg kakak guna...

Unknown berkata... [Reply]

sy suka template yg ni, nmpk lg cun dr yg dulu..♡♡

imm berkata... [Reply]

mase kecik(mase dok nihon mksudnye) asekla dok mnuka template sbb ade banyak mase terluang(org study kite dok godek HTML language blog hahaha)..skang da kurang mase pastu template language mkin maju na.x paham dah mkcik nk tuka kat mane.

QasehnyaRania berkata... [Reply]

saya mula berblog suka try n error. sjak upah org edit.. dh kureng dh nk menery ater udoh berbayor kan .biarkan saja.. hihi

suria lekatlekit berkata... [Reply]

blog yang tak sarat memang org lebih suka clik..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com