Rabu

Terputus hubungan

Assalamualaikum

Dah sampai kat kampung (Johor) since hari Sabtu lagi. Tapi terputus hubungan dengan dunia luar sebab internet slow banget. Nak FB pun tak mampu. Email dengan whats app je ada.

Ni dah dua hari line maxis mam*s. Nasib baik ada tepon rumah. Kalau tak stress tak boleh koling koling encik shujin.

Anak-anak ok je. Aku je yang kureng bila dengar sampai hari ni urusan pindah tu tak selesai lagi. Ejen yang buat aku bengang gila aritu senyap je. Aku cakap kat shujin, orang ingat laki dia garang. Tak tengok bila bini dia yang marah lagi. Jangan sampai aku call sendiri ejen tu. Memang kena la nanti. Masa nak mintak duit bukan main lagi. Dah dapat duit ko buat perangai macam tahik. Ko ingat aku cap duit guna daun pisang..

Hish.. Aku rasa sindrom stress kali ni memang paling kronik. Bising shujin ngan mak aku. Takut aku meroyan. Aku pun takut. Tapi bukan senang nak control. Lagi bila benda benda yang menambah stress aku ada kat sekeliling. Paling aku rasa terrible bila aku tak boleh handle anak anak buat perangai. Kejap je aku naik darah. Rasa menggelegak je kat kepala.

Haih.. Tarik napass...

Hopefully aku survive. Rindunya ngan encik shujin.

Daa

12 comments:

Irfa berkata... [Reply]

AKU RASA KO STRES SBB BERJAUHAN DGN SHUJIN..emm aku penah rasa

Tanpa Nama berkata... [Reply]

xpe , take yr time & jaga diri ye rai

faraherda.razalan berkata... [Reply]

awak! Byk-kan bersbr. Ms pantang ni, len mcm sket aura kegilaannye tu. Takut tak ley control kang!!

NenetPenne (NP) berkata... [Reply]

u jangan marah2 u..
jangan stress u
istigfar byk2..

Munn Jaafar berkata... [Reply]

uisy sabaq2...
kat telinga ni terngiang2 lg akak tegur aqil 'kena aisy..' lembut je suara..hehehe...

Unknown berkata... [Reply]

sabar kak sabar..xleh marah2 ms pantang takut meroyan nnt..anggap la dugaan ms berpantang..byk kan istighfar kak..

Acik Erna berkata... [Reply]

assalam rai..cuba kawal..jangan cepat marah ye..jaga diri

Kakzakie Purvit berkata... [Reply]

Control sikit rasa marah tu Rai. Ini kalau mak tahu pun dia mesti tak bagi. Jaga kesihatan. Harap-harap Shujin boleh balik tiap minggu jadilah...

Dr K berkata... [Reply]

Kena kawal blues tu....

Saya doakan urusan pindah rumah awak tu dipermudahkan Nya

Qhaifa Nur berkata... [Reply]

dalam masa pantang ni jangan stress..
sabar he..he..

moga dipermudah segalanya...

Ujie Othman berkata... [Reply]

Time ni mmg mudah stress kan..lagi2 berjauhan dgn suami yg selalu membantu.

Semoga urusan rai dipermudahkn Allah..senyum sambil tarik nafas..bg kurang stress.

Unknown berkata... [Reply]

zai..sabo byk2..jgn stress..aku dulu mase pantang kat amirul penah rasa camtu..ngan leesya plak buat perangai..mmg tiap2 malam menangis..jauh plak ngan abah dia..mmg menguji kesabaran..jgn lupa supplement b compleks..bagi kurangkan stress..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com