Rabu

Macam macam

Assalamualaikum

Dalam urusan kerja especially, aku tak suka kalau kena menipu. Dan lebih tak suka bila nak kena menipu untuk cover bontot orang lain. Paling aku benci sekali. Dah la kena tipu untuk cover bontot dia. Bila dah nak terkantoi aku jugak nak kena cover. Cover atas cover. Sedangkan dia yang jawatan lagi tinggi dari aku. Gaji lagi banyak dari aku. Lepas tangan je.

Macam ba**ang kan.

Aku takde la hangin. Cuma stress bila kena buat benda aku tak suka.

Akibatnya.. Terpaksa makan lactul nak bagi proses lancar. Untuk apa.. Google la lactul tu untuk apa. Hehehehe..

Daa

7 comments:

Irfa berkata... [Reply]

terus gugel ;)

HeNRieTTa JoSe berkata... [Reply]

hehehe...klu ada masa t rietta gugel...

RamRamCute berkata... [Reply]

hihihi....kena gugel jugak ni.. sabar ye

IntaNBerliaN berkata... [Reply]

lactul.. apa tu...

Yaya Azura berkata... [Reply]

tak yah cover-cover..biar dia tanggung je apa tak kena..hihi..

lactul?apa tu..anak beranak lactolite ke? xmau google la..biar rai jer explain..kihkih

Unknown berkata... [Reply]

As salam,

Nama pun makan gaji... gitulah gayanya... tp mmg tak suka juga bila kena buat/terpaksa buat 'creative accounting'... Terasa bersubahat... Takutnya nak jwb depan ALLAH kelak...huhuu...

Unknown berkata... [Reply]

irfa,
sila sila..da jumpa ke?

rietta,
silakan..hehe..

kak rahmah,
gugel jangan tak gugel..

intan,
elok utk yang tak lancar..haha

yaya,
nak buat mcm mana..kita ni yang menurut perintah..haha..

aha..adik beradik la tu..

marya,
tu la pasal..stress sungguh..

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com