Isnin

Sudah kebah

Assalamualaikum

Dengan bangganya aku nak announce yang anak anak dah sembuh pagi tadi. Without taking the antibiotic. Nampak benor aku ni takde keja benda camtu pun nak update kat blog kan.. Haha..

Memang takde keja pun.. Shujin keluar hantar Ma ke Hospital Putrajaya. Kata doktor hati Ma dah bengkak. Kakinya pun bengkak. Sebenarnya dah beberapa ketika aku saspek something sebenarnya. Tapi sampai keluar keputusan penuh nanti baru aku cerita apa saspeknya itu.

Ma mungkin kena tahan di wad. Banyak sungguh cabaran nak ke utara kali ni. Harap harap semuanya baik baik saja.

Doakan kami ya.

Daa

6 comments:

mummY daniSha berkata... [Reply]

aku pun mcm ko zai,x trust dgn antibiotik...dr baby sampai skang,alhamdulillah aku x pena lg bg antibiotik ...

semoga mak ko baik2 je,insyaALLAH

Mulan berkata... [Reply]

alhamdulillahhh....

wahida berkata... [Reply]

alhamdulillah anak2 dah baik...

semoga mak cepat sembuh yer...

jasrine2 berkata... [Reply]

as salam,
jom join GA ni

http://butique4u.blogspot.com/2012/05/2nd-anniversary-giveaway-by-my-online.html

Munn Jaafar berkata... [Reply]

kan? xsemestinya dgn ubat baru leh sembuh..hihi

*hrp2 ma akak xde yg serius

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Semoga Ma Rai segera pulih darim kesakitan.

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com