Jumaat

Bila lelaki kahwin dengan jantan

Assalamualaikum

 

Sebenarnya aku telah berjaya meracun shujin untuk belikan DVD cerita My Princess last week. Shujin setuju setelah disogok dengan DVD Gundam. Kehkehkeh..So Tom & Jerry untuk anak-anak. My Princess untuk aku dan Gundam untuk shujin. Yeh..‾

 

Balik dari Summit USJ, shujin benarkan aku untuk tengok dulu. Jenuh la dia sebab My Princess ada 16 episod. Demi nak mengabiskan cerita tu dek kerana teruja dengan pakcik Park Hae Yeong yang sweet lagi kakkoi, aku pulun tengok sampai dinihari. Pergi kerja dengan mata panda okeh. Tapi hari ni baru habis. Akhirnya.. Tapi shujin duk kutuks jugak mulanya cerita tu. Aku buat pekak je.

Google : Park Hae Yeong yang kakkoi.haihh..

Cumanya aku ni tak berapa nak boleh tengok cerita yang suweet begitu dengan shujin sebab bila sampai part yang macam tu aku akan tersengeh-sengeh gediks ala anak dara pingitan. Aku segan kalau shujin nampak. Nanti kena kutuks..Hahaha.. Tapi semalam shujin teman jugak aku tengok dua episod terakhir. Seksa gila menyembunyikan muka gediks aku masa tengok part diorang comel comel tu. Heh.. Perangai tak macam mak orang. :P

 

Ada satu part tu waktu Lee Seol tanya ngan Hae Yeong, dia ada pompuan lain ke. Shujin tanya aku.

 

Shujin : Orang pompuan memang suka tanya macam tu eh

Aku : Tanya apa?

Shujin : Tu lah..tanya pasal ada pompuan lain.

Aku : Entah. Saya pun tak paham kenapa.

Shujin : Awak takde ingat saya ada pompuan lain ke?

Aku : Hmm..takde pulak..Kenapa? Awak ada ke?

Shujin : Cehh...ada ke

Aku : Memang selalu pompuan macam tu ke? (aku tanya dia balik)

Shujin : Entah..saya kahwin dengan jantan. Nasib baik boleh beranak. (Terus berlalu masuk bilik komputer)

 

Actually, it takes me a while untuk realize yang sebenarnya dia perli aku. Macam hampeh tau! Lepas aku perasan aku terus lagi masuk bilik

tumbuk perut dia bertubi-tubi. Hehe..

 

Haihh..Kakkoii lah pakcik Hae Yeong ni. Haruskah aku ulang tayang cerita ni masa weekend? Mesti shujin pening kepala nanti. Hahahaha..

 

Nota kaki : Satu yang aku sangat setuju dalam cerita tu adalah, orang lelaki kalau ngajar bini dia ke awek dia ke bawak kereta mesti tak sabar. Tapi nasib baik shujin tak se stress itu masa ngajar aku bawak kereta.

 

Selamat Hari Jumaat & selamat berhujung minggu. Weekend ni aku kerja kat I-City. Meh la kalau berani. Hahaha..

 

Daa

15 comments:

Kakcik Seroja berkata... [Reply]

Kakcik sedang 'jatuh cinta' setiap petang Isnin hingga Khamis sekarang ini dengan Ady Putra (lagu pun yang dia nyanyikan pun best) - tak sedar dah nak jadi nenek!

Tapi sekarang, kakcik menonton bersama suami. :)

Unknown berkata... [Reply]

aahhahahaa..kan dah kena batang hidung sendiri..hehehe

mummY daniSha berkata... [Reply]

hehehe...bagusla ko zai..x pandai cemburu hehehee..=)

syuxer berkata... [Reply]

hahah pandai suami akak kenakan akak hehe..suami akak ni baik orangnya..tengok gaya perbualan dia cam sayang sangat kat akak hehe..bertuah kat akak hehe

faraherda.razalan berkata... [Reply]

...wekk! (Sambil tutup sebelah mata bila tgk gambar tu).

Hihihihihihi!

eB berkata... [Reply]

ekekkekekekek ;p
ps: i-city? leh msk diskaun x? ekekkekekeke

Anamarza berkata... [Reply]

owh pedas sungguh gurauan...hahahha

Dr K berkata... [Reply]

saya ajar adik pompuan saya bawak kereta...mmg menuntut kesabaran paling tinggi!! hahaha

Mulan berkata... [Reply]

kat umah ni memang 80% channel 393 & 391.. takde sempat nak tengok dvd drama2 yg diborong dolu2... nasib movie korea tak sampai bumi malaya.. baru ada satu hari tu kan..

toksah kata ngajar bawak kete je, ngajar lain pon byk tak sabarnya.. ahaks..

Hana Faza-same person berkata... [Reply]

Hehe, gurau kasar tu.hehe

Unknown berkata... [Reply]

kakchik,
memahami...huhu..

Unknown berkata... [Reply]

syuk,
hehehe..sapa tak sayang bini kan kan...

Unknown berkata... [Reply]

anamarza,
kadang2 kitorg memang gurau pedas2..

Unknown berkata... [Reply]

HAHAA takpe gurauje pon..serius

bro tak suka movie korea XD

Nini Hartini berkata... [Reply]

keh keh keh..aduhaiii gelak tini dibuatnya. memang tini dpt bayangkan mcm mana muka blur akk lepas suami ckp cmtu, then lari ke bilik. dan tumbuk2 perut dia. suweeeeettt!!!

Semua tulisan dan gambar dalam Ourkizuna adalah hak milik peribadi hasil nukilan pemilik blog melainkan diterangkan sebaliknya. Sila hormati hak orang lain sebagaimana orang lain menghormati hak anda.

Feel free to copy, but please do it with responsible. Sebarang maklumbalas atau pertanyaan, boleh tujukan kepada kesoma.rai@gmail.com